Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.

Več o tem
Iskalnik po modelih

Nasveti

Primerjava: Malossi Sport 70cc vs. Polini Sport 70cc vs. Stage6 Streetrace 70cc vs. Stage6 Sport Pro 70cc

03.10.2012

Že pred časom smo želeli napisati nekaj o cilindru Malossi Sport, saj gre za najbolje prodajan 70cc cilindrov nasploh. Ima ugodno ceno, je kvalitetno izdelan in močan, na voljo pa je skoraj za vse skuterje na trgu. Na testu, ki je bil opravljen s pomočjo Dyno mize, pa smo ga primerjali z ostalimi konkurenčnimi cilindri proizvajalcev Polini in Stage6.

Primerjava 70cc cilindrov - Minarelli LC


Two brothers and two others
Preden si ogledamo rezultate, si najprej oglejmo vsak cilinder posebej.

Stage6 Streetrace 70cc
Stage6 Streetrace 70cc je cilinder izdelan iz sive litine, z osmimi kanali, batom z dvema odprtinama in dvema batnima obročkoma. Ne skrbite, če ne razumete nič od tega, v naslednjih člankih se bomo posvetili tudi detajlne razlage pomena kanalov in batnih obročkov. Vodno hlajena verzija za Minarelli agregate je na voljo za 136€.

Primerjava 70cc cilindrov - Minarelli LC - Stage6 Streetrace


Stage6 Sport Pro 70cc
Aluminijast Stage6 Sport Pro 70cc je cilinder s sedmimi pretočnimi kanali in batom brez odprtin, z enim obročkom. Vodno hlajeni modeli so na voljo za 159€, medtem, ko znaša cena za zračno hlajen cilinder 126€.

Primerjava 70cc cilindrov - Minarelli LC - Stage6 Sport PRO


Malossi Sport 70cc
Malossi Sport 70cc cilinder ima 8 pretočnih kanalov in bat z eno pretočno odprtino ter dvema batnima obročkoma. Vodno hlajena verzija je na voljo za ceno okoli 150€, medtem, ko je za zračno hlajeno potrebno odšteti med 100 in 130€, odvisno od modela skuterja, ki si ga lastite.

Primerjava 70cc cilindrov - Minarelli LC - Malossi Sport 70cc



Polini Sport 70cc
"Last but not least", bi lahko slišali od kakšnega tujega ljubitelja Polini delov. Zadnji cilinder, ki smo ga vključili v tokratno primerjavo je Polini Sport 70cc. Cilinder iz sive litine in osmimi pretočnimi kanali z batom, ki ima dva obročka. Je edini sport cilinder z deljeno glavo (glava je sestavljena iz dveh delov), zato je tudi najdražji v svojem razredu. Za vodno hlajeno verzijo za Piaggio agregate je potrebno odšteti 191.80€, cena za Minarelli vodno hlajen agregat (brez deljene glave cilindra) pa znaša 149€.

Primerjava 70cc cilindrov - Minarelli LC - Polini Sport 70cc


Kaj nam povejo vsi zgoraj navedeni podatki ?

Glede na lastnosti sta si med seboj najbolj podobna Malossi Sport 70cc in Stage6 Streetrace 70cc. Oba sta izdelana iz sive litine in imata dva batna obročka. Če iščete cilinder za vsakdanjo uporabo je to prava izbira. Za delovanje je dovolj že original uplinjač, povečati je potrebno le glavno šobo (dizo) za 5 do 10%. Menjava valjčkov in opcijsko povratne vzmeti je tudi priporočljiva, saj je potrebno obrate pod polnim plinom dvigniti nekje za 1500, da cilinder doseže maksimalno moč. Polini cilinder v tej kategoriji žal negativno izstopa. S ceno preko 190€ je občutno predrag glede na lastnosti, ki jih ponuja. Deljena glava mu omogoča boljše hlajenje, kar pa na sport predelavi ne pride do izraza. Za najmočnejši cilinder v klasi velja Stage6 Sport Pro, saj je izdelan iz aluminija (manj trenja). Je pa tudi najbolj zahteven za vzdrževanje, saj je menjava batnih obročkov oz. bata potrebna na 4000km, namesto na 8000km, kot je to v navadi pri cilindrih iz sive litine (gus).

Povzetek

Kot sem že omenil, so bili testi opravleni na Dyno mizi P4, rezultate merjenja pa smo si sposodili na spletni strani PedParts. Kot pričakovano, je Stage6 Sport Pro v zmogljivostih razred zase. Po maksimalni moči je na drugem mestu Malossi Sport, vendar ima zelo ozko območje delovanja, kar ob pravilnih nastavitvah ne bi smelo predstavljati težav. Stage6 Streetrace je uvrščen na tretje mesto, ima pa zelo široko območje delovanja, kar pomeni, da za podoben iskoristek lahko uporabite različne nastavitve oz. je manj zahteven za nastavljanje (uteži variomata, povratna vzmet itd.). Polini pa kot najdražji cilinder zaseda nesrečno zadnje mesto. Maksimalno moč si deli s cilindrom Stage6 Streetrace, vendar le v zelo ozkem območju delovanja (približno 9400vrt/min).


PS: Vsi cilindri so bili testirani na Minarelli LC agregatu z izpuhom Leovince ZX.


LP, ekipa  SKUTERIST

povratek
Hitri kontakt

+386 51 336 522

Vsak dan od 9h do 17h
Partnerji